Profil
Curriculum
Curriculum-ul parcurs în unitatea noastră îmbină ideile pedagogiei nationale cu ideile pedagogiilor alternative din lume și încearcă să se situeze în acord cu tendințele inovatoare în domeniul curriculum-ului internațional.
CURRICULUM ÎN LIMBA ROMÂNĂ
Activitățile educative planificate urmăresc programa avizată de MEC și promovează conceptul de dezvoltare globală, care vizează cuprinderea tuturor aspectelor importante ale dezvoltării complete a copilului, în acord cu particularitățile sale de vârstă și individuale. La Grădinița Româno-Americană oferim condițiile specifice pentru dezvoltarea deplină a copilului, tot personalul fiind implicat în reușita educațională.
Procesul de învățare durează toată ziua, fiecare act intreprins fiind unul educativ. Cunostintele sunt transmise atât prin explorare, cât și prin joc, copilul fiind ulterior capabil să învețe în cadrul unor activități independente. Orice demers realizat de adultii cu care interactioneaza, la varsta prescolara, are in vedere:
Dezvoltarea fizica, a sanatatii si igienei personale
Dezvoltare socio-emotionala
Capacitate si atitudini in invatare
Dezvoltarea limbajului,a comunicarii si a premiselor citirii si scrierii
Dezvoltarea cognitiva si cunoasterea lumii
LIMBA ENGLEZĂ
În Grădiniță zilnic desfasuram sesiuni de invatare a limbii engleze, pentru a învăța limba în sine, a învăța cum funcționează limba, a învăța prin intermediul limbii despre lumea din jurul nostru. Demersul acestor activitati este distinct in functie de varsta copiilor, iar materiale didactice folosite asigura un context autentic, plin de înțelesuri, în strânsă legătură cu nevoile și interesele copiilor.Poze
Pareri
Profil
Poze
Pareri